Sunday, February 8, 2009

李澤楷--罵(原曲:富士山下)

李澤楷,正仆街!
小南版:李澤楷--罵!
改詞:小南?

原曲:富士山下
作曲:Christopher Chak
填詞:林夕
主唱:陳奕迅

難道要輸晒掃街 此刻股價瞓街
這一天要私有害到要扒街
原剩了渣快輸晒 好嬲想出聲嗌
認真可惡今天想質李澤楷

誰料到急跌咁差 清楚不會去揸
家產都化污有原來才害怕
沉落去差變仙價 可恥PK狡詐
今天私有想翻身一切盡化

誰奸想出送一手送股票集齊造票好友
這手法卑污想呃我怎接受
曾憑著信字認投 奈何屬慘事淚流
誰無良故意要夾硬將私有

誰識諗卑污手法 咁嘅事來自這機構
太可惡死乜產楷也呃老竇
潛藏怒氣樣極愁 如完事一定未能守
我盡失所有 更加冇股票息收 冇剩化烏有

仍然跌低價跌穿 睇到股價發癲
這種趨勢咁跌下去更心酸
呆望故鄉價很遠 依家更加心顫
股東通過將股份忍痛停損

懷著痛走去套現 輸錢點會有面
依家私有可要命誰能預算
全部已給佢欺騙 仆楷卑鄙可見
今天出去聲討會媽佢難免

誰奸想出送一手送股票集齊造票好友
這手法卑污想呃我怎接受
曾憑著信字認投 奈何屬慘事淚流
誰無良故意要夾硬將私有

誰識諗卑污手法 咁嘅事來自這機構
太可惡死乜產楷也呃老竇
潛藏怒氣樣極愁 如完事一定未能守
我盡失所有 更加冇股票息收 冇剩化烏有

誰奸想出送一手送股票集齊造票好友
這手法卑污想呃我怎接受
曾憑著信字認投 奈何屬慘事淚流
誰無良故意要夾硬將私有

誰識諗卑污手法 咁嘅事來自這機構
太可惡死乜產楷也呃老竇
潛藏怒氣樣極愁 如完事一定未能守
我盡失所有 更加冇股票息收 冇剩化烏有

買電盈輸晒 要把這電盈仆楷 痛罵當妖怪

No comments:

Post a Comment