Sunday, September 13, 2009

fwd LOUIS SHUM, 買賺十成

fwd: by members @ discuss.com

by coupon_prince, francowai

買輪的一生 默默期待早日發
蝕過多少劑 段段財路也失望
我不甘心說別離 我的call輪仲未到期
不捨不棄 無懼坐艇再溝輸光繼續追

開市掃入低價貨
彷彿今次有運氣
縱是擇錯都算得米

一買貨就隊冧市
連大輸也要挾我
願意今生約定 輸光再賭過


by konstanzhk, coupon_prince, manshum

你叫我買貨買貨不顧一切
只可惜推介o個d高買走低
好多謝相反的點化了我
無錢銀奉獻 全民全情來上香啦喂
thanks thanks thanks LOUIS SHUM
誰能代替你地位

Woo 想當初太笨7
Woo 將相反當是"係"
Woo 當資金已漸逝
方知很失禮
你笑我似隻烏龜
大户派貨囉喎
咁你又接貨
傻倫9左



by konstanzhk

抬頭望中央drop 2成 似是熊 又正在牛
無言是港股很冷靜 無伴隨 沽盤接應

twenty k 鐵底 跌穿了尚未回眸
問前路會轉變作慢牛 ?!

沽壓勁 想要兜底 跌不夠
潛艇是無力去浮游

清晒倉 眼光光 佢又爆升
cash is king 唔買賺十成

No comments:

Post a Comment