Tuesday, March 31, 2009

水繼續吹 股災遠離

改詞: coupon_prince

我勸你早點沽貨 你說你不想沽貨
只叫我坐下去 任由秋官支Q吹熄 季結那火堆
我看見焦心的你 你叫我怎何不去
升跌冇絕對 如何止咳只得震到你發顛

讓水繼續吹 股災遠離
心裡極渴望 希望牛市見了底
水繼續吹 股災遠離
心裡亦有淚 不願熊市未見低

過去多少賣買記憶 何妨與你一起去吹
要將憂鬱欠單洗去 2008我願記取
要強忍離場淚 未許它向下垂
愁如鎖 眉頭聚 別離淚始終要下垂

我已蝕到冇運 你也蝕到瓜瓜叫
你我蝕到甘 不必再問沈振盈
留住眼內每滴淚 為何仍斷續流默默垂

No comments:

Post a Comment